26 kwietnia 2024

Mówimy: OTWARCIE!

Już od 26 kwietnia WIĘCEJ MODY w Skende! I to mody, która pozwala wyrazić się stylem. Otwieramy dwa nowe sklepy – CROPP i House. Z tej okazji nasi partnerzy przygotowali dla Was oferty specjalne. Sprawdźcie szczegóły poniżej i widzimy się u nas!

PROMOCJE Z OKAZJI OTWARCIA

-20% na nową kolekcję przy zakupach za min. 150 pln* w sklepie HOUSE

Aby skorzystać z promocji należy kupić dowolne produkty (nieprzecenione, jak i przecenione) za min. 150 pln. Rabat nalicza się wyłącznie na produkty nieprzecenione (oznaczone białą metką). Akcja obowiązuje tylko w sklepie House w Skende i nie łączy się z innymi promocjami.

26 kwietnia 50 pierwszych klientów sklepu CROPP zrobi zakupy z rabatem -20% na wszystko.

Cropp

Cropp to marka dla wszystkich tych, którzy nie boją się być sobą. Inspirując się światem muzyki, sztuki i sportu, tworzy wyraziste ubrania, buty i dodatki dla kobiet i mężczyzn. Czerpie ze swojej prawie dwudziestoletniej historii, kreatywnie łącząc miejski styl, nowoczesne inspiracje i lokalną tożsamość. Cropp jest taki, jak jego klienci – odważny, oryginalny i bezkompromisowy. To społeczność ludzi z pasją, którzy poprzez ubranie chcą wyrazić siebie. Sklep CROPP w Skende to jeden z pierwszych sklepów w Polsce, który został wykonany w najnowszej koncepcji lokali.

House

House tworzy kreatywną przestrzeń dla młodych osób, które poprzez swoje stylówki chcą pokazywać, kim są i jak się czują, a eksperymentowanie z modą traktują jako sposób na wyrażanie emocji. Marka proponuje ciekawe połączenia najnowszych trendów z casualowym stylem. Inspiruje też do odwagi, zabawy stylami i świadomego kształtowania własnego wizerunku. Kluczowe dla House’a jest słuchanie potrzeb swoich odbiorców i obserwacja ich środowiska; zainteresowań, hobby, planów i marzeń. Znajomość ich świata umożliwia spełnianie ich oczekiwań i dostosowywanie się do dynamicznego tempa ich życia, kreując modowe i jednocześnie swobodne, codzienne stylizacje dla niej i dla niego.Kolekcje House powstają na podstawie obserwacji stylu wielkomiejskiej ulicy i popkultury, ale czerpią również z trendów w mediach społecznościowych, muzyki czy sztuki. Marka korzysta z profesjonalnych narzędzi analizy trendów modowych i uczestniczy w targach tkanin. Dba też o jakość przyjazną środowisku, tak aby wspólnie z klientami tworzyć bardziej zrównoważoną przyszłość w modzie.